dilluns, 16 de desembre del 2013

SURT SOL SOLET


El dilluns de la setmana passada, vam tenir la prova de les cançons de música. Aquesta prova consistia en saber-te dos llibrets de cançons, i de forma aleatòria havies de cantar una de totes les que t'havies après. Recordo que els meus companys i jo estàvem molt nerviosos, ja que no sabiém quina cançó ens podria tocar.

En el meu cas, em va tocar la cançó de "surt sol solet", i considero que la vaig cantar prou bè.
Aquí, os deixo la lletra de la cançó:


Surt sol solet,
tots tenim fred;
Vine per Sant Jordi,
vine sol solet!

Si tu no vens
no puc sortir;
vine per Sant Jordi
vine al meu jardí,
al jardí!

La la la la
la la la la
Vine per Sant Jordi,                                              
vine sol solet.




Imatge extreta de: 
http://blog-static.hola.com/entrelineas/files/2013/04/sol.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada