Hola!
En aquesta entrada, parlaré sobre la conceptualització de la naturalesa de l'aprenentatge amb ordinador.
Des del meu punt de vista, considero que l'ordinador és una eina útil i senzilla per utilitzar dins de l'aprenentatge.
Benjamin Bloom i altres col.laboradors van classificar les activitats educatives i això, es coneix com Taxonomia de Bloom. Cal destacar, que una de les seves aportacions més rellevants va ser que aquestes estaven graduades de més senzilles a més complexes.
Benjamin Bloom, va definir les diferents activitats educatives en tres dominis: Domini cognitiu, afectiu i psicomotor. En el domini de les habilitats cognitives va ser el que posteriorment, l'any 2000, es va revisar, incorporant les accions en forma de verbs com a fonament de les capacitats.
Després, l'any 2008, es va proposar una nova revisió i és la que anomenem "taxonomia de Bloom per a l'era digital".
En aquesta entrada, parlaré sobre la conceptualització de la naturalesa de l'aprenentatge amb ordinador.
Des del meu punt de vista, considero que l'ordinador és una eina útil i senzilla per utilitzar dins de l'aprenentatge.
Benjamin Bloom i altres col.laboradors van classificar les activitats educatives i això, es coneix com Taxonomia de Bloom. Cal destacar, que una de les seves aportacions més rellevants va ser que aquestes estaven graduades de més senzilles a més complexes.
Benjamin Bloom, va definir les diferents activitats educatives en tres dominis: Domini cognitiu, afectiu i psicomotor. En el domini de les habilitats cognitives va ser el que posteriorment, l'any 2000, es va revisar, incorporant les accions en forma de verbs com a fonament de les capacitats.
Després, l'any 2008, es va proposar una nova revisió i és la que anomenem "taxonomia de Bloom per a l'era digital".
En aquesta taula, podeu osbervar les diferents eines realitzades a classe classificades en diferents habilitats cognitives.
Imatge extreta de: http://www.eduteka.org/imgbd/23/23-11/ImagBloom.jpg
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada